متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک


با عنوان : بررسی انواع سیستم  تعلیق فعال خودرو 


در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید


و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.



دانشگاه آزاد اسلامی


واحد تهران جنوب


دانشکده تحصیلات تکمیلی


سمیناربرای دریافت درجه کارشناسی ارشد


مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی


عنوان :


بررسی انواع سیستم  تعلیق فعال خودرو


 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود


تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
 
چکیده :
سیستم تعلیق اکثر خودرو ها از اجزا غیر فعال همانند فنر و میراکننده تشکیل شده است .
اینگونه سیستم های غیر فعال عملا در شرایط مختلف جاده نمی توانند رفتار مناسبی از
خود نشان بدهند و ممکن است سرنشین در شرایط ناهنجار جاده ای احساس ناراحتی به
نماید . بنابراین لزوم استفاده ازیک سیستم تعلیق فعال که در شرایط مختلف جاده ای احساس
ناراحتی به نماید . بنابراین لزوم استفاده ازیک سیستم تعلیق فعال که در شرایط  مختلف جاده
قابل تنطیم و کنترل باشد احساس می گردد . در این رساله در فصل اول به بیان تاریخچه سیستم
تعلیق فعال پرداخته می شود . در فصل دوم به دسته بندی انواع سیستم های تعلیق و انواع عملگر
ها می پردازیم .
در فصل سوم انواع مدل های تعلیق با عناصر تعلیق خطی و غیر خطی و معادلات حرکتشان مطرح
می گردد و در آخر با توجه به لزوم به کار گیری کنترلر و نقش آن در کنترل ارتعاشات وارد بر خودرو در
فصل چهارم سه نمونه از انواع کنترلر به کار رفته در سیستم تعلیق فعال ارائه می گردد و نتایج سیستم
تعلیق فعال و غیر فعال مقایسه و برتری سیستم تعلیق فعال نسبت به غیر فعال اثبات می گردد .
تعداد صفحه :81
قیمت :14700 تومان
***

—-


پشتیبانی سایت :       


****         asa.goharii@gmail.com

]]>

Written by 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *